poziom

Otóż, potrzebuje odpływu liniowego do garażu. Odpływ chciałbym zamontować wzdłuż bramy garażowej (szerokość bramy 5 m. a szerokość garażu 730 m.) szukam jakiegoś w miarę taniego odpływu i sprawdzonego przez użytkowników. Przeglądałem na allegro, ale dużo tego i nie wiadomo co wybrać. przeglądałem tę stronę i są różne i na pewno coś wybiorę. Zastanawia mnie tylko czy mają spadki w środku, żeby Góra korytka była w poziomie razem z płytkami. Będę potrzebował 6 m bieżących tych korytek. I jeszcze jedno pytanie, jak podłączyć takie korytka do rury kanalizacyjnej, bo na zdjęciach nie widać żeby korytko miało jakieś podłączenie.Czy ktoś z Was miał już do czynienia z takim typem połączeń, jak to wygląda w praktyce czy to ma rację bytu. Nie mam za bardzo wyboru przejścia na PVC ponieważ cały pion jest zrobiony z żeliwa. Czy potrzebna jest rozbudowa sieci kanalizacyjnej? Jakos nie wierze ze samo przylacze do rury ktora biegnie kolo domu moze kosztowac 20-30 tys.
Jesli jest potrzebna rozbudowa, a Oni jej na ta chwile nie planuja, to nie moga Ci zabronic budowy szamba. DObrze napisane pismo z odpowiednimi paragrafami i musza sie zgdzodzic na szambo.
Przepisy mowi, ze jest nakaz przylaczenia do kanlaizacji. Ale jesli tej kanalizacji kolo CIebie nie ma (trzeba siec rozbudowac) to Ci nakazac tego nie moga, ergo musza sie na szambo zgodzic, bo nie moga Cie pozostawic bez kanalizacji.Kolejna sprawa jaką chce Wam przedstawić to dwa warianty podejścia wykonanego właśnie w technologii podanej powyżej. Do podejścia chce podpiąć jedną umywalkę w łazience, zlewozmywak niekoniecznie z dwiema komorami oraz zmywarkę. W załączeniu warianty podejścia. od jakiegoś czasu przychodzą duże rachunki za wodę , a w mieszkaniu mam 3 osoby i zużywamy mało wody, czy jest taka możliwość że sąsiad się w jakiś sposób podłączył do mojej łazienki , ponieważ niedawno robił sobie remont łazienki  Ja skupiłbym się na wodomierzu, raczej mało prawdopodobne że ktoś się podłączył do twojej instalacji. Dlaczego nie zgłosisz tego w wodociągach? Zwracam się do was z prośba o doradzenie co w mojej sytuacji można zrobić a wiec opisze mój problem . Kupiłem w styczniu dom na malej wiosce obok opola gdzie jest plan zagospodarowania . Dom jako jedyny z powodu braku zgody poprzedniego właściciela nie został podpięty do kanalizacja. obecnie staram się ja podpiąć lub szukam jakiej alternatywy dla rozwiązania tego problemu czyszczenie kanalizacji . Generalny problem tkwi w kosztach w zakładzie wodociągów i kanalizacji powiedziano mi ze koszt podpięcia będzie wynosi około 20-30 tysięcy co mnie przeraziło . Fakt faktem gmina informowała mnie ze te koszty zwraca ale w okresie do 3 lat  . Mam ograniczony budżet i zastanawiam się jak to zorganizować aby mieć kanalizacje . Z powodu planu zagospodarowania oczyszczalnia lub szambo nie wchodzą w grę przynajmniej tak mi urzędnicy powiedzieli . Podobno wójt mało kiedy wyraża zgody na to .I myślę co z tym fantem zrobić . Bo co mogę poradzić ze nie mam takich pieniędzy aby je zamrozić na okres do 3 lat ? A koszt jak na przeciętnego polaka spory .

Komentarze

Popularne posty